em...pejam celik pejam celik dh masuk Ramadhan. Mungkin bahangnya kurang cek rasei di sini.

Selalu klu kat umah cek tak pernah lepaskan peluang tengok pergumuman kat Tv1 ke / Tv3..kat sni xsempat nak tengok.Ni dh kali kedue cek berpose kat tempat stdy (Upsi)..em...bestnye klu sahur kat umah,mesti Ma (mak cek) duk kalut kejutkan kami adik beradik dalam kul 5am..."bangun2, meh makan ni..xnak makan nasi pun minum air n makan kurma..sunat tau sahur ni"..lebih kurang lagu 2 la Ma cek cakap time nak kejut....huhuu...rindu kat Ma...paling liat adik bongsu cek (Aina)...em...susah betul die nak bukak mate...(p cek pun g2 gak ,kdg22..hi2).


So klu sok pose,malam ni dah mule Solat Terawih kan?.em...selalu orang kate,.."xpe x g pun..sunat je..."....Ramadhan datang setahun sekali je,nak dapat berkat dan nikmat setahun sekali dalam Bulan ni bukan senang...jadi gunekan peluang yang ade...mane tahu tahun depan kite dah tak berkesempatan nak jumpe Ramadahan dah?...jadi..mage kite insan yang mendapat keberkatan dalam mengharungi Bulan Yang Mulia ini dan jauhi daripada larangannya...



Salam,ill'liqa..

Peace:)

1 comments:

NuRuLhiDaYani Bt AhmaD said...

salam ramadhan kareem kak akma..semoga ramdhan kali ini lebih baik dr yg lpas..salam alaik..

"Always Be There"