Assalamualaikum wbt..
Allahummasollialamuhammad..

MasyaAllah! Dah berkurun bersawang blog..hee...
Rindu, rindu nak tuktap tuktap taip2..
Lamaaanyaaa tak menulis...InsyaAllah jika berkesempatan nak sambung belajar menulis semula..haha..

Tulis pasai apa? Emm...macam2...banyak mende nak digalerikan kat blog tersayang ni. Dulu gigih belajar buat blog. Biar xde orang baca pun yang penting dapat luahkan dan simpan kenangan2 yang ada dalam hati dan sanubari ni...haha..Nanti boleh belek2 balik..Baca2 time dah tua..haha..Moga2 ape yang ditulis memberi manfaatla kan? Baru Allah redha..hehe...

Sebenarnya dh gantuk sangat, tapi dua tiga hari dah terbayang2 nak post kat blog. haha.. Jadi sebelum nak tidoq, yang lain2 pun dah tidoq dapat 1 post...hee... InsyaAllah panjang umur jumpa lagi..

Hari ni malam jumaat last sebelum puasa.
Doa2 banyak2 moga Allah berikan hati yang baru, yang bersih utk menyambut Ramadhan.
Wah..dah nak posa. Rindu.
Macam2 perasaan.
Minta maaf kat semua na. (Aik kat sapa?) Sapa2 yang terbabas kat blog ni la..Sawang la kot? Haha... Ok senget sikit malam ni...hee

Oklah kata tadi dah nak tidoq..Moh2 esok berat mata nak bangun subuh..huhu..

Allah, panjangkan umur kami utk merasai bulan Ramadhan.
Berkatilah kami..Aamin..

Nite! Assalamualaikum..
Peace :)

3 comments:

Siti nabilah said...

Teruskan bertinta ukhti...

Nur_Ma"Khairatun Hisan" said...

InsyaAllah. T.kasih sudi singgah. Mogs Allah murahkan rezeki saudari..😇😊

Nur_Ma"Khairatun Hisan" said...
This comment has been removed by the author.

"Always Be There"