Assalamualaikum  wbt.

Moga semua sihat dalam rahmat Allah.
Hari kedua berpantang dirumah sendiri.  Alhamdulillah  masih ok walaupun huru hara sikit dengan anak-anak. Haha.. Semalam tak smpai separuh hari dah ngamok2 wassap suami cakap stresss... Haha.. Sabor jela.  Minyak,  stoking tah kemana tak sempat nak pakai bagai.  Suami balik2 gosok2 kepala tenung buat muke kesian. Terus kemas masak dll.  Haha tu lagi kesian. Actually  dah masuk hari ke 35. Hope makin sihat dan kuat.  Nanti dah mula kerja lagiii la maha hebat.  Moga semuanya baik2.  Aamin..

Zaman yang makin bertambah angkanya membuatkan kita semakin mengejar2.  Kewangan yang makin lama makin meningkat dan mahal.  Walaupun kami berdua berkerja dan mempunyai pendapatan,  kadang-kadang keperluan dan pengeluaran setiap bulan melebihi daripada pendapatan.  Namun alhamdulillah  kami masih dalam keadaan selamat,  maksudnya masih survive  dengan yang ada.  Cukup.  Alhamdulillah. Tapi saya dari dulu memang teringin nak berniaga.  Tapi malu dan tak tahu mana nak mula. Bila dah kawin,  suami suh cube berniaga dan survey  apa yang patut.  Tapi biasala saya cukup kuat mencari alasan. Haha.. Macam mana la nak mula? Haih...

Jadi moga di awal tahun 2018 ni kami dapat cari stand untuk kami mula bisness.  Tak kisah la apa-apa janji selamat,  halal dan membawa kebaikan.  Teringin juga nak sahut seruan Nabi Muhammad saw.  9 punca rezeki salah satunya daripada perniagaan.  Jadi.  Mohon doa,  dan moga kami kuat dan lebih dekat dengan Allah supaya Allah memudahkan dan memberikan kami jalan,  apa yang perlu diniagakan. Moga Allah berikan ilham,  strategi untuk perancangan2 kita.  Aamin. 

Support mama ok? T. Kasih😊😇
Ok,  by peace.  Assalamualaikum 😘

1 comments:

Anonymous said...

Nice blog right here! Additionally your web site quite
a bit up fast! What web host are you using? Can I get your affiliate hyperlink to your host?
I desire my website loaded up as quickly as yours lol


"Always Be There"